(cvsup|ftp).sk.freebsd.org

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Wed Apr 14 15:39:50 CEST 2004

# mex at localnet.sk / 2004-04-14 15:53:25 +0200:

> ako velkoryse ze viete, co ma trapi a co nie.. takych ako vy tu bolo a
> bude... ja si otisovu pracu pre celu komunitu vazim ale zato na vas
> neskacem, ze mu neposielate oslavne telegramy.. uvedomte si, ze nie je
> nutne za kazdu cenu vyvolavat taketo zbytocne hadky..

    slovensky mirror nepouzivam, proto neposilam zadne telegramy, ktere
    by ostatne otisovi pri placeni slozenek nebyly moc platne.

> ano, a toto vase riesenie je najlepsie a najsamucelnejsie, ze sa
> nemylim? chytrak..

    ktere z tech dvou reseni je samoucelne? to prvni, ktere mi koupilo
    tri install{kernel,world}y za jeden cvsup a build{kernel,world},
    nebo to, ktere mi umoznuje normalni praci s cvs, protoze to
    potrebuju?

    slo mi o to, ze nakonfigurovat cvsupd je celkem jednoduche, a
    ackoliv je update skrz cvsup{,d} vyrazne rychlejsi nez cvs up, porad
    jeste pri tom disky dostavaji dost na prdel, a kdyz si poridite
    lokalni mirror a misto dvou spojeni na otisuv stroj spotrebujete jen
    jedno, uvolnite misto nekomu dalsimu.

    pripada mi, ze je to zakladni slusnost asi jako neroztahovat se
    v nacpane tramvaji pres dve sedacky. jiny kraj, jiny mrav? :)

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html