(cvsup|ftp).sk.freebsd.org

MeX mex at localnet.sk
Wed Apr 14 15:53:25 CEST 2004

On 14.4.2004 13:56 , Roman Neuhauser wrote:
 >     evidentne vas netrapi ani otisovy vydaje za provoz toho mirroru.
 >     jak velkoryse...

ako velkoryse ze viete, co ma trapi a co nie.. takych ako vy tu bolo a
bude... ja si otisovu pracu pre celu komunitu vazim ale zato na vas
neskacem, ze mu neposielate oslavne telegramy.. uvedomte si, ze nie je
nutne za kazdu cenu vyvolavat taketo zbytocne hadky..

>     /usr/{src,obj} exportovane pres nfs jsem provozoval pro dva STABLE
>     stroje, jinde mam pro ucely jednoho STABLE a jednoho CURRENT mirror
>     /home/ncvs jedenkrat denne updatovany z cvsup.cz.freebsd.org.
ano, a toto vase riesenie je najlepsie a najsamucelnejsie, ze sa
nemylim? chytrak..

MeX
mex at localnet.sk