(cvsup|ftp).sk.freebsd.org

MeX mex at localnet.sk
Wed Apr 14 11:41:14 CEST 2004

On 14.4.2004 11:28 , Martin Solciansky wrote:
> ja teda nechcem byt zly, ale nemam predstavu, co som nepochopil. napisali
> ste vetu, ktora sa da chapat iba jednym sposobom.
> --
> skor by mal byt limitovany pocet sucasnych pripojeni z
> jednej IP adresy ako to uplne obmedzit na jeden sucasny connect
> --
ano, zle som sa vyjadril. sorry.

> limitovany pocet sucasnych pripojeni z jednej ip adresy je 1.
> uplne obmedzenie na jeden sucasny konekt neexistuje. uplne obmedzenie je na
> 10 sucasnych konektov.
detto.

> a vobec, nema zmysel 'chytat sa za slovicka'. ak niekto uvedie rozumny
> dovod, preco tento limit zvysovat, velmi radi ho zvysime.
vsetko co som chcel k tejto sluzbe pripomienkovat je to, aby bol zvyseny
limit sucasnych pripojeni z jednej ip adresy z jednoho na dva. to je
vsetko. pretoze za jednou ipckou moze byt viacero bsd boxov.. mam taky
pocit, ze cz cvsup mirror ma povolene minimalne dva...

> sluzba je sice poskytovana 'as is', ale to neznamena, ze sa pre to nesnazime
> urobit maximum. pripojenie plati sanet, avsak disky su sukromna zalezitost
> (dewil,_akkie,solko - dakujeme ;).
ak budem moct, tiez rad prispejem svojou troskou do mlyna..

> vdaka za pochopenie,
dakujem vam za prevadzkovanie tejto fajn sluzby..

> s.
MeX