(cvsup|ftp).sk.freebsd.org

Martin Solciansky solko at imladris.sk
Wed Apr 14 11:28:18 CEST 2004

ja teda nechcem byt zly, ale nemam predstavu, co som nepochopil. napisali
ste vetu, ktora sa da chapat iba jednym sposobom.
--
skor by mal byt limitovany pocet sucasnych pripojeni z
jednej IP adresy ako to uplne obmedzit na jeden sucasny connect

a vobec, nema zmysel 'chytat sa za slovicka'. ak niekto uvedie rozumny
dovod, preco tento limit zvysovat, velmi radi ho zvysime.

sluzba je sice poskytovana 'as is', ale to neznamena, ze sa pre to nesnazime
urobit maximum. pripojenie plati sanet, avsak disky su sukromna zalezitost
(dewil,_akkie,solko - dakujeme ;).

vdaka za pochopenie,

s.