apache - VYRIESENE

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Thu Apr 1 16:13:09 CEST 2004

Dakujem vsetkym za radu, nakoniec som to riesil nejak takto.
Ak niekto to bude v buducnu riesit tak toto funguje uplne bezbolestne
skoro s nulovym vypadkom.

1) zaloha httpd.conf a rc.d/apache.sh
2) make build apache-ssl
3) make deinstall rozne mod-y co su nainstalovane, v mojom pripade mod_gzip, mod_fastcgi
4) make deinstall apache (APACHA NEVYPINAT ON BEZI DALEJ, ASPON KED MATE FAST_CGI!)
5) make install apache-ssl
6) make install rozne mod-y
7) kontrola httpd.conf a doladenie konfiguraku (doporucujem vimdiff :0))
8) apachectl configtest (kvoli preklepom)
9) apachectl restart

a malo by to v pohode fungovat v podstate s nulovym vypadkom ktory si user skoro nevsimne aj ked tam bude trochu seknutie kvoli novej kompilacii fastcgi scriptov

S pozdravom

                       Steve