nedelajici se dumpy pri panicu

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Tue Mar 30 18:44:34 CEST 2004

> Myslite snapshoty u LVM, nebo jake snapshoty v Linuxu vlastne myslite?
ano, jine tam snad ani nejsou.
> Co v ddb zkousite napsat a kolikrat? Co delate potom? Kolikrat zkousite dat
> panic - jen jednou, nebo dokud to jde?
ja v ddb nic nepisu. mne pada 5.2.1 za normalniho provozu. Jednak pri pouziti
snapshotu a jednak pri chybe na IDE disku, pripadne take s vinumem. Takove
drobnosti jako ze to lehne kdyz vytahnu neodmountovanej flash disk ani
nepocitam. Ten flash a vinum jsem jako pr report ani nepsal, to uz tam maj.
> Muzete poslat par odkazu? Diky.
posilam par (cti 2) odkazu:
1)
Date: Fri, 30 Jan 2004 09:20:26 +0200
Date: Fri, 30 Jan 2004 18:50:34 -0500 (EST)
Ted jsem u masiny kde mam jen 2 dny current mailinglistu. Pro pokracovani
hledat 'no dump' v archivu.
> Muzete to zkusit, ale pokud budete psat stale stejnym stylem (subjektivni
> zavery prezentovane jako objektivni pravdy, zmateni pojmu a nepresne popisy
> problemu), tak ocekavejte, ze spis akorat nekoho nastvete, nez abyste neceho
> dosahl ci neco vyresil - jestli je ale prave toto vasim cilem, tak ma.
mym cilem je, aby nekdo opravil padajici snapshoty ve freebsd. Ten zbytek
panicu mne az tak moc nezajima, nebot' na serveru mam SCSI, misto vinumu mam hw
raid a na tu flash si holt musim davat pozor.

S pratelskym pozdravem
rk.