nedelajici se dumpy pri panicu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Mar 28 20:03:06 CEST 2004

V ne, 28. 03. 2004 v 13:42, Radim Kolar píše:

> Kapitolu jsem mel prectenou jiz pred 9. unorem. Problem je, ze nekdy to proste
> ten kernel dump do swapu neodsype. Kdyz to napriklad zapanicuje v IDE kodu, tak
> ani nahodou. Nekdy to udela page fault a pri snaze dumpovat to udela jeste
> jeden. Prostudoval jsem archiv mailing listu currentu a taky se jim tam stava,
> ze proste nekdy pri panicu ten dump neni.
>
> V te dokumentaci se nepise ze se kernel nema prekladat s omit-frame-pointer,
> jinak ze bt moc nefunguje. Ma cenu psat chybejici casti dokumentace jako pr?

Ono se tise predpoklada, ze ladici kernel budete prekladat se
standardnimi CFLAGS, th. -O -pipe -g. Veskere vyssi optimalizace jsou
prudce nedoporuceny, obzvlaste v kernelu. I kdyz nedavno zaclo byt
oficialne podporovano -O2.

Pokud budete psat PR k dokumentaci tak spis neco obecne ve smyslu
nepouzivat vyssi optimalizace pri ladeni kernelu.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

The number you dialed is imaginary.
Please turn your phone by 90 degrees and try again.