top a systat

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Fri Mar 26 16:03:10 CET 2004

Caute

Chcel by som sa spytat, vie mi niekto vysvetlit ze v top-e pri CPU
states: ked mam nice:80% (zda sa mi to dost vela), co to znamena,
pozeral som man ale nejak som k tomu odpoved nenasiel.
A este by som mal otazku vie mi niekto povedat, aleebo dat link na
nejaku stranku kde je slusne popisany systat, hlavne co sa  tyka na co
davat pozor, a pod., ze kedy je to zo systemom uz zle a ako urcit podla
tych hodnot co dava ze v com je asi chyba a pod. proste nie len popis
jednotlyvych poloziek ako je v manualy.

S pozdravom

Steve