rozd�len� disku p�i instalaci

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 23 01:23:37 CET 2004

Tyman Vladimir wrote:

> Pro zduvodneni si prectete napr. "man tuning".

	Krome duvodu tam uvedenych (tedy nizsi fragmentace a vyssi vykon) bych
vzpomel jeste jeden - pokud stroj slouzi k vice vecem soucasne, pak je
nezadouci, aby kvuli jedne veci nefungovaly jine.

	Napriklad si typicky nepreju, aby prichozi posta zpusobila, ze nebude
kam zapsat logy nebo obracene a samozrejme si nepreju, aby plneni
uzivateskych adresaru daty melo vliv na kteroukoliv z techto dvou veci
(coz vede k pozadavku oddelenym /var/log, /var/spool/mqueue a /usr).

	To byl samozrejme jen priklad - uz jsem psal, ze optimalni rozdeleni
zavisi na tom, jak bude stroj pouzivan ...