upgrade portu

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Mon Mar 22 15:51:29 CET 2004

Zdravim,

chtel bych se zeptat, jake reseni je nejvhodnejsi s nejmensima ztratama na
funkci serveru. Mam web server na freebsd 4.9Stable. Pouzivam php4 jako
mod_php4 pro apache. Chtel bych vsak PHP skripty spoustet primo z shellu
(aby mi provadeli pravidelne zapis do databaze). K tomu je tedy potreba
nainstalovat klasike spustitelne PHP4. Kdyz se o to pokusim pres porty, tak
mu vadi knihovna expat1.95.6_1 a chce tam dostat expat-1.95.7... bojim se
vsak tuto knihovnu odstranit (pkg_delete -f .... nebo make deinstall),
protoze je na ni zavisly temer cely server. Chtel bych se tedy zeptat,
jakou cestu byste zvolili.

Tento dotaz nesouvisi jen s PHP ale s kompletnim upgradem programu. Upgrade
provadim pres
cvsup /usr/src/port-supfile
a pak v jednotlivych portech make deinstall, make build, make install (ale
pouze u koncovych..apache, mysql..., neodvazuju si to delat u tech, na
kterych zavisi jine porty a uvedomuji si, ze casem bude toto nevyhovuji -
ostatne jiz je:-))

existuje nejaky komplexni prikaz, ktery by provedl tento update u vsech
portu najednou? takhle bych musel vzdy vse odinstalovat a potom znovu
nainstalovat pres porty. To mi vsak pripada nesystemove.

Prikladam vypis z pkg_info ar

Information for expat-1.95.6_1:

Required by:
fontconfig-2.2.90_3
XFree86-libraries-4.3.0_6
XFree86-FontServer-4.3.0_2
XFree86-fontEncodings-4.3.0
XFree86-fontDefaultBitmaps-4.3.0
cvsup-16.1h
apache-1.3.29_2
mod_gzip-1.3.26.1a
gettext-0.13.1
gmake-3.80_2
bison-1.75_2
mod_csacek-2.1.9
mod_watch-3.12_1
t1lib-5.0.1
glib-2.2.3_1
mod_php4-4.3.4_6,1
mc-4.6.0_7
di-3.10
links-2.1.p14,1
XFree86-VirtualFramebufferServer-4.3.0_4
open-motif-2.2.2_2
popt-1.6.4_2
rpm-3.0.6_9
urwfonts-1.0