rozd�len� disku p�i instalaci

Loutek loutek at seznam.cz
Mon Mar 22 14:59:12 CET 2004

      Zdravim !!!!!

Muzu nekoho pozadat o radu?
Poridil jsem si FreeBSD 5.2 a mam problem s instalaci.
Myslim ze inst. proceduru bych zvladl projit, ale nevim jak presne rozdelit disk a jak spravne pouzit disk labeler.
Mam 1 80GB HDD. Je rozdelenej na:

5000 MB 	 NTFS - WIN XP (PRIMARY)
3000 MB		FAT32 -WIN 98   (PRIMARY)
68000MB    DATA                 (LOGICKEJ)
4000MB     FREE SPACE

	udelal jsem na disku 4000MB volnejch ktery bych rad pouzil na BSD.

Z netu jsem se dozvedel ze BSDcku staci 1 primary partition, a v nem ze se disk rozdely(logicky) na swap,root atd...
Pred timto rozdelenim disku jsem mel jsete 1 7MB disk primary, kterej slouzil jako boot a na nem jsem mel XOSL
jako boot manager. Tento dosk jsem smazal, doufam ze z BSD pujde bootovat i win.

Prosim jestli nekdo vite jak disk rozdelit poradte, nebo nejaky odkaz na site (CZ)
Pri instalaci by tohle nastaveni melo fungovat i nejak automaticky, ale nedari se.........

loutek