package - nativni JDK, doba prekladu (WAS:Re: kompilace kernelu s linprocfs)

Jozef Babjak jozef.babjak at stuba.sk
Mon Mar 22 12:54:02 CET 2004

> Zajimalo by me, jestli nekdo dokaze alespon zhruba odhadnout dobu prekladu,
> protoze me zarazi, kdyz v ruznych konferencich vidim, jak nekdo posle patch
> (na libovolny vetsi port, nemyslim konkretne javu), a za par minut az hodin
> ma k dispozici odezvu od adresata jak preklad dopadl. Mne se native jdk na
> p3/500 64mb ram prekladalo skoro 4 dny, meta port gnome2 po uvolneni verze
> 2.4 na p4/1600 512mb ram vic, nez den, takze z toho dovozuju, ze neco delam
> spatne. Muze me nekdo popostrcit k tomu, co bych si mel precist nebo kam se
> [...]

  ^-- cca 7.5 hodiny na AMD Duron 700MHz, 512MB RAM, WD Caviar 40GB 5400
otacok... Prilis dlhu dobu kompilacie moze sposobit to, ze chyba vela
zavislosti, ktore treba tiez doinstalovat... a pre nativnu javu je ich
dost takych, ktorych kompilacia tiez co-to trva (Open-motif,
XFree86-libraries, ...).

J.