kompilace kernelu s linprocfs

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Mar 20 08:51:18 CET 2004

On Fri, Mar 19, 2004 at 12:15:01PM +0100, Petr Řehoř wrote:

> Nativni JDK14 pro kompilaci vyzaduje jiz nainstalovane a funkcni
> nejake JDK14 :-(

a taky ~2GB mista a asi milion let casu a trpelivosti

> Kdyz zadne nemate tak pred prvnim prekladem nativniho JDK14 si
> musite rozchodit port linux-sun-jdk14, ktery pouze instaluje
> linuxove binarni JDK stazene od Sunu. Aby to behalo, tak musite
> mit rozchozenou podporu pro Linux (proto linprocfs a port
> linux-base). Pak si prelozite a nainstalujete nativni JDK14 a
> vsech linuxovych veci se zbavite.

linux-java nepotrebuje linprocfs

> Druha moznost je ukecat nekoho, kdo uz nativni JDK14 ma prelozene
> a venuje vam jeho balicek. Pak se vyhnete problemum s instalaci a
> odinstalaci podpory pro Linux. Ja osobne bych to resil spis touto
> cestou, myslim, ze by se v teto konferenci mohl najit nekdo kdo
> uz ma nativni JDK14 prelozene.

rozhodne nebrat binarky od "pochybnych" autorit, coz "nekdo z netu"
nepochybne je

osobne pouzivam linux-jdk a to navic tak ze jsem akorat stahl binarku z
sun.com a rozbalil do ~, bylo to za pul hodky hotove (28 minut
stahovani, 2 minuty rozbalovani) a bez problemu

roman