Invalid realloc size

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 20 19:09:47 CET 2004

Divacky Roman wrote:

> takze pokud POTREBUJU neco z 5x tak je pro mne nejvyhodnejsi -current?
> protoze ma opravy chyb? huh... to bude zajimave jaro ;)

	Pokud opravdu nutne potrebujete neco z 5.x, nemuzete se bez toho obejit
a nelze takovou specifickou funkci do 4.x doplnit a mate-li dost casu
a/nebo zkusenosti s ladenim problemu systemu, a pokud vam vadi nejake
konkretni chyby v 5.2.1-RELEASE a nejste je schopen opravovat nejakym
lokalnim patchem, pak je pro vas skutecne nejvyhodnejsi -CURRENT.

	Ne kazdy, protoze ne vzdy se da "CURRENT" zkompilovat a i kdyz se da,
tak to neznamena, ze tam funguji i ty zakladni veci, ktere jeste vcera
fungovaly, ale pokud se vrhate do neceho takoveho, pak urite proste mate
tolik zkusenosti (nebo po kratke dobe budete muset mit), abyste tyhle
moje rady nepotreboval ...

						Dan

P.S. opravdu nebylo nutne kvuli dvou radkum prispevku quotovat cely dost
tlouhy prispevek puvodni ...