opet druhy ATA disk v 5.2.1R

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sat Mar 20 01:26:53 CET 2004

V pá, 19. 03. 2004 v 16:58, Dan Lukes píše:

> 	A i na ni plati, ze mezi "neni treba"/"neni obvykle"/"neni
> doporucovane" a "nelze" je rozdil.
>
> 	Na cele "devfs" se muzes vykaslat a zaznamy si nadelat rucne - kdyz
> budes znat major a minor cisla. A v pripade, ze podezrivane z chyby
> prave "devfs" (domnivame se, ze nevytvoril "node" pro jinak aktivni a
> funkcni zarizeni) je jeho "rucni" vytvoreni nejsnazsim zpusobem, jak
> tuto teorii overit nebo vyvratit.
>
> 	Nicmene, v tomto pripade jsem psal, ze to nejspis nepomuze - takze to
> patrne nebylo lze pochopit jako vyzvu k tomu, aby to tak nekdo delal ...

Hmm, ja to sice uplne presne nesleduju, ale tusim ze v soucasne dobe uz
se na devfs vykaslat nemuzeme (je povinne) a zadna major/minor cisla uz
neexistuji (mame dynamickou alokaci major/minor pri bootu)...

To jsou zmeny v poslednich max. trech mesicich.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity