Testovanie "zivosti" linky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 19 19:16:51 CET 2004

Peter Rosa wrote:

> Ak viete, poradte rozumnu knihu o sh / tcsh / bash. Myslim, ze nase
> vydavatelstva (CZ/SK) taketo knihy v ponuke nemaju, ostava napr. O'Reily.
> Odtial som uz peknych par knih nakupil, takze ak mate nejaky konkretny typ,
> sem s nim :-)

	Musim rict, ze ja sam moc prehled o literature nemam - sam jsme v tomto
ohledu samouk, ctenar manualovych stranek a zdrojovych kodu (dokonce
jsem jeste nestihl prolistovat handbook) ...

	Ale protoze me stejnou otazku ve stredu polozil muj student a p[rotoze
jsem si nechal mezi tim poradit, tak mozna necim poslouzit mohu. Sam
jsme ty knihy ani nevidel.

	Tedy, nejprve je nutne zminit dve ceske knihy venovane primo FreeBSD
zminene na titulni strane www.freebsd.cz (ale nedokazu vam doprucit ani
jednu z nich a nemam poneti jak do hloubky se ta ci ona zabyva shellem.

	Nicmene, shell neni "OS" zavisla vec, takze nejsme omezeni jen na FreeBSD.

	Lehky uvod "do vseho" je pry na http://www.cpress.cz/knihy/linux/

	No a pak, samozrejme, knihy od O'Reily ...

> Inak, k tym skoleniam co tu pred par dnami prebiehala debata - jedno take by
> sa mohlo venovat aj shell-u. VEEEELMI RAD BY SOM SA TAKEHO SKOLENIA
> ZUCASTNIL (nech to stoji, co to stoji, ak to budu prednasat profici, ktori

	Rekl bych vam, at se prijdete podivat na cviceni, co k zakladum UNIXu
kazdy tyden mam (pripadne navstevoat prednasku, ktera k nim patri), ale
obavam se, ze to budete mit daleko ... ;-)