Testovanie "zivosti" linky

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Mar 19 18:56:14 CET 2004

Vazeny pan Lukes,

vrela vdaka za Vase podnety. Samozrejme, ako vzdy, to najjednoduchsie
riesenie ma ani nenapadlo.

Co sa shellu tyka, skutocne mam co dohanat (napr. vykonanie prikazov v
zavislosti jeden od druheho som nepoznal...).
Ak viete, poradte rozumnu knihu o sh / tcsh / bash. Myslim, ze nase
vydavatelstva (CZ/SK) taketo knihy v ponuke nemaju, ostava napr. O'Reily.
Odtial som uz peknych par knih nakupil, takze ak mate nejaky konkretny typ,
sem s nim :-)

Inak, k tym skoleniam co tu pred par dnami prebiehala debata - jedno take by
sa mohlo venovat aj shell-u. VEEEELMI RAD BY SOM SA TAKEHO SKOLENIA
ZUCASTNIL (nech to stoji, co to stoji, ak to budu prednasat profici, ktori
odpovedaju na nase zaciatocnicke maily :-) )

Peter Rosa