Invalid realloc size

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 19 17:10:56 CET 2004

Divacky Roman wrote:

> kdyz se objevi padaci chyba tak se tam necommitne? jsem myslel ze ano...
> jaky ma smysl opravovat security veci a nechavat tam ostatni chyby?

	Ne, ani "zjevne chyby" ne ... ;-)

	Protoze tak je statut "security" branche definovan. To, o cem mluvite
vy je "stable" (RELENG_X). Pricemz je ale nutne poznamenat, ze "STABLE"
nezmanena, ze jde o system vzdy stabilni nebo stabilnejsi nez minula
"RELEASE" - pri opravach chyb se neda vzdy jednoznacne vyloucit, ze
"oprava" nezanese chyby nove (pripadne dokonce horsi) co nebude mit
nejake negativni dopady na funkcnost treba i uplne jinych casti systemu ...

	Pokud muzu slouzit svym prikladem, tak na serverech, ktere slouzi vice
lidem mame "security only" zmeny (takze RELENG_X_Y) - protoze kdyz mi ta
  "vada" nevadila dosud, tak tam muze zustat i nadale - a minimalizaci
provedenych zmen minimalizuji sanci, ze se (dosud uspokojiva) funkcnost
duleziteho serveru zhorsi.

	Na strojich slouzicich spise jen me pak pouzivam "STABLE" - umoznuje mi
to orientovat se v aktualnim vyvoji systemu a v predstihu se pripravovat
na "novinky" pristich release. A to, ze to obcas prestane fungovat uplne
(nebo z casti) v tomto pripade zas tolik nevadi ...

	Jeste bych doplnil Pechyho - ano, toto deleni je tu (zhruba) od verze
4.x, predtim existoval "SNAP" coz byl v konkretni dobu kazdeho dne
"oliznuty" posledni stav verze (a bylo to tedy blizko soucasnemu
"STABLE", ktere ale odrazi "online" aktualni stav). Krome toho se
vydaval "STABLE" coz byl jeden ze SNAPu o kterem vyvojovy team
prohlasil, ze je to uceleny a funkcne stabilni system opravujici chyby
(jenze ne vzdy to byla pravda - jak to o te stabilite tak o te oprave
chyb). Specialni "security" tag neexistoval vubec.