package - nativni JDK, doba prekladu (WAS:Re: kompilace kernelu s linprocfs)

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Mar 19 17:13:44 CET 2004

V pá, 19. 03. 2004 v 16:48, Ondra Knezour píše:

> Zajimalo by me, jestli nekdo dokaze alespon zhruba odhadnout dobu prekladu,
> protoze me zarazi, kdyz v ruznych konferencich vidim, jak nekdo posle patch
> (na libovolny vetsi port, nemyslim konkretne javu), a za par minut az hodin
> ma k dispozici odezvu od adresata jak preklad dopadl. Mne se native jdk na

JDK je u me hotove za hodku a pul (Athlon XP 2100+, gcc 3.3.3).

> p3/500 64mb ram prekladalo skoro 4 dny, meta port gnome2 po uvolneni verze
> 2.4 na p4/1600 512mb ram vic, nez den, takze z toho dovozuju, ze neco delam

Ty lidi co delaji GNOME samozrejme nekompiluji vsechno najednou, ale
jednotlive knihovny tak jak vychazeji. Samostatna knihovna je otazka par
minut.

Mozna si koupit rychlejsi zelezo.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity