package - nativni JDK, doba prekladu (WAS:Re: kompilace kernelu s linprocfs)

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Fri Mar 19 16:48:22 CET 2004

Scoobie Ray wrote:

> Byl bych moc rad, kdyby se nekdo nasel.

Muzu nekam nahrat balicek s jdk-1.4.2p6_4, prelozeno na
FreeBSD gw.local 5.2-RELEASE FreeBSD 5.2-RELEASE #0: Wed Feb 18 15:25:25 CET
2004     root at gw.local:/usr/src/sys/i386/compile/GW  i386

v /etc/make.conf
CPUTYPE=p3
CFLAGS= -O2 -pipe -funroll-loops

Zajimalo by me, jestli nekdo dokaze alespon zhruba odhadnout dobu prekladu,
protoze me zarazi, kdyz v ruznych konferencich vidim, jak nekdo posle patch
(na libovolny vetsi port, nemyslim konkretne javu), a za par minut az hodin
ma k dispozici odezvu od adresata jak preklad dopadl. Mne se native jdk na
p3/500 64mb ram prekladalo skoro 4 dny, meta port gnome2 po uvolneni verze
2.4 na p4/1600 512mb ram vic, nez den, takze z toho dovozuju, ze neco delam
spatne. Muze me nekdo popostrcit k tomu, co bych si mel precist nebo kam se
podivat, pripadne konstatovat, ze to je normalni stav a jsem jediny jedinec
z listu na freebsd.org, ktery nepouziva nejake mimozemske technologie a budu
se muset s tou dobou smirit? :)

--
Ondra Knezour