Sendmail + ETRN

Jan Novak jan.novak at interbis.cz
Fri Mar 19 15:08:13 CET 2004

Az tak uplne tomu nerozumim ... Respektive co se tyce freebsd, tak rozumim
jen tomu, co uz jsem musel konkretne resit ....
Ale nebylo by nejjednodusi proste v cronu pravidelne spoustet nejakej
kratouckej skript, kterej se telnetem pripoji na ten server a udela tam etrn
? Sendmail by se do toho vubec nemusel tahat ....

Honza Novak