Sendmail + ETRN

vlasta at devnull.cz vlasta at devnull.cz
Fri Mar 19 14:58:32 CET 2004

On Fri, 19 Mar 2004, Peter Rosa wrote:

> Zdravim vsetkych,
>
> na nete som nasiel nieco o subore mailertable. Bolo to v spanielcine a to je
> pre mna spanielska dedina, takze som z toho vyrozumel iba to, ze by to malo
> byt schopne robit prave taketo "kuzla".
> Ma s tym niekto skusenost ?

Jeste stale si myslim, ze nic takoveho sendmail neumoznuje. Mailertable
slouzi k "routovani" prochazejici posty na zaklade adresata. Nenapada me
jak by tato feature mela byt pouzita k tomu, aby se bezici demon sendmaila
snazil v urcitych casovych intervalech spojit s urcitym mailserverem a
poslal mu ETRN pro danou domenu ?

vice o Mailertable i jinem v:
http://www.sendmail.org/m4/README.txt (napr.: USING MAILERTABLES)

ahoj