lehce OT: Reseni chyb 5.x (Uz davno ne Re: Invalid realloc size)

Robert Kania konference at gdi.cz
Thu Mar 18 14:46:41 CET 2004

Martin Solciansky wrote:
> tu to naozaj niekto ocividne nepochopil. nikto (aspon som si nevsimol,ak som
> vas prehliadol,ozvite sa) tu neodporuca nasadit 5.x do produkcneho
> prostredia, bavime sa len o tom, ze to mozne pouzit je a ze nie _kazdy_
> problem,ktory vznikne,treba riesit sposobom: 5.x je nestabilne,daj si tam
> 4.x! mne naozaj uplne fuk,ci si niekto da na stroj windows/linux alebo fsbd
> 4.6,ale prestante uz konecne na kazdy problem s 5.x odpovedat jednou a tou
> samou stupidnou odpovedou.

Ja bych se trochu chtel zastat Dana, se kterym v zasade souhlasim.

Je ale pravda, ze pote co desetkrat, dvacetkrat, stokrat (Dan treba do
konference a jinde, ja s kolegy a znamymi) resite otazky typu "pri
instalaci 5.x mi to spadne; to je ale blbej system co s tim?" tak
upadnete do jisteho stereotypu "kdyz nevis co delas, tak to nedelej",
protoze to tak vetsinou je.

Castecne se mi nelibi Danuv ale ani Vas styl odpovedi, je to takove
prilis kohouti vytahovani a napul urazeni toho druheho. Coz mi pro
takove odborniky prijde trochu detinske a ne hodne jejich urovne.

Problem vidim v tom, ze odpovedet na potize s 5.x nemusi byt schopen jen
tak kazdy, navic byvaji priciny leckdy nejdnoznacne a/nebo vysvetleni
natolik slozite ze na nej pisatel nema cas (ci si netroufa), popripade
by tazateli stejne nebylo kunicemu.

Bohuzel nejsem prilis aktivnim pisatelem ani radcem v teto konferenci,
takze necitim pravo se nejak rozmachle poustet do teto debaty, nicmene
bych rad vyjadril svuj nazor - tady ano: zkusme zacit odpovidat jinak
nez 5 je devel, pomoz si sam; na druhou stranu dobre zvazme (a hlavne
dobre popisme) nas konkretni 5.x problem tak aby clovek, ktery se nam
snazi pomoct mel usnadnenou praci.

diky

r/