Invalid realloc size

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Mar 18 14:27:31 CET 2004

On Thu, 18 Mar 2004, Martin Solciansky wrote:

>server.
>fakt

>ohanat sa touto frazou je sice pekne, alebo slo by to aj rozviest (myslim
>tym presne urcit, co je pricina a co nasledok)?
>a co sa tyka tej povesti, to nie je potrebne.

	implikace A->B a B->A nejsou ekvivaletni, to je ti zkouseno
vysvetlit, lec zda se neuspesne...

	krome toho, nic ve zlem, mi tvoje prispevky pripominaji casto
nicnerikajici diskuze na lupe nebo rootu, kde se lidi pravdepodobne z
duvodu ze nemaji nic poradneho na praci hadaji o slovicka.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>