opet druhy ATA disk v 5.2.1R - vyreseno

Tomas Kral tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Thu Mar 18 13:57:31 CET 2004

On Thu, 2004-03-18 at 13:14, Pav Lucistnik wrote:

> GEOM je neodparatelna soucast systemu, takze se nedivim ze v GENERIC
> neni. On o sobe ani nedava nijak moc vedet, jedine pokud bootujes s
> verbose vypisem.

  s timhle musim souhlasit. GEOM se neda tak jednoduse vyparat. Nakonec
  po vyskrolovani boot screenu je tam vzdycky videt a to i v GENERIC.

   jak jsem nakonec zjistil prave GEOM se stara pri bootu o vytvareni
   a konfiguraci storage devices a CD's.

> Tohle je 5.x! Zadne rucni vytvareni souboru v /dev, mame devfs.
>
> Muj soukromy odhad o celem tomto problemu je ze ten disk proste je
> smazany, ze na nem nejsou zadne partitions.

   pricina byla podobna, na disku sice byla slice ale zrejme porusena.
   po tvrdem formatu a vytvoreni slice znovu vse jede ... .

Diky za podnetne podnety
ToKR.