Invalid realloc size

Martin Solciansky solko at imladris.sk
Thu Mar 18 11:15:30 CET 2004

> Jakakoli 5.x vznikla pred ~ 20. unorem na serverech se spoustou sitovych
> spojeni pada na panic: kmem_malloc(...): kmem_map too small. U me nastaval
> panic tak do tydne pri standardnim nastaveni, coz bylo mozne pri zvyseni
> vm.kmem_size prodlouzit priblizne za kazdych 100 MB o dalsi tyden provozu
> navic (ucred memory leak - lze snadno videt prikazem vmstat -m | grep
cred,
> kdy hodnoty by mely byt do 1 MB). U 5.x jsou i jine problemy, nekde nejde
> SMP, vseobecna rozpacitost z SCHED_ULE atd., ale se 4.x byva casto
problem,
> [...]
neviem,co sa mysli pod serverom so spoustou sitovych pripojeni,ale ja som
nainstaloval na primary mail server 5.1-release (amavisd-new+qmail) takmer
hned na to,ako vyslo a ficalo stabilne (ak neratame uvodne problemy s mfs)
az do zaciatku marca tohto roka,ked to drblo na kernel panic (nieco so SMP).
taktiez mi nikdy ziadna 5.x nepadla kvoli takejto chybe,takze by ma
zaujimalo: co je to spousta sitovych spojeni?
co sa mna tyka,takmer vsetky 4.x stroje uz tiez presli na 5.x...

s.