Invalid realloc size

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Mar 18 10:51:16 CET 2004

Juraj Lutter wrote (2004/03/18):
> Ja sa pripajam. S 5.x mam okrem jednej neprijemnosti s vinum len dobre
> skusenosti, co sa instalacie aj prevadzky tyka.

Jakakoli 5.x vznikla pred ~ 20. unorem na serverech se spoustou sitovych
spojeni pada na panic: kmem_malloc(...): kmem_map too small. U me nastaval
panic tak do tydne pri standardnim nastaveni, coz bylo mozne pri zvyseni
vm.kmem_size prodlouzit priblizne za kazdych 100 MB o dalsi tyden provozu
navic (ucred memory leak - lze snadno videt prikazem vmstat -m | grep cred,
kdy hodnoty by mely byt do 1 MB). U 5.x jsou i jine problemy, nekde nejde
SMP, vseobecna rozpacitost z SCHED_ULE atd., ale se 4.x byva casto problem,
ze na novem HW nefunguje vubec, takze uz mame take vic stroju s 5.x nez
s 4.x a o 4.x se uz ani moc nesnazime.

O Invalid realloc 0 pri instalaci jsem slysel uz pri 5.0 pred rokem, ale
bez reseni, Zda se mi, ze by to nemusel byt problem s HW, ale muze hodne
zalezet na tom, co a jak se pri instalaci dela - napr. nekdo muze instalovat
nejaky balik, ktery nesplnuje urcite predpoklady. Muzete prosim uplne
presne napsat, pri jake "urcite fazi instalace" se chyba vypisuje? Co
presne je v te dobe na obrazovce?