postfix /sendmail

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 11 11:48:22 CET 2004

servisnonstop QUICK wrote:

> [...]

>>> sendmail_.......... vse funguje krom:
>>> sendmail_flags="-bd"

> internetu) jedine v daily run output je: sendmail_flags="-bd" unsupported,

> ale otazka zni: co se melo poustet puvodnim -bd, a cim to nahradim?(?mam

	Pokud jsem to pochopil spravne, tak pravnim nastupcem sendmail_flags je
sendmail_submit_flags

> A jeste ohledne fungovani: po instalaci postfixu v systemu puvodni
> sendmail zustane? Ma na starosti local delivery?
> Nebo uz tam puvodni sendmail neni?

	Pokud "sendmailem" myslime ten binarni spustitelny soubor, pak je treba
rict, ze ten nemel lokalni delivery na starosti nikdy - to mel vzdy
mail.local, ktery take sice na FreeBSD pochazi od sendmailu, ale nebylo
by to nutne - je to dost samostatna vec, ktera s funkcnosti sendmailu
jako MTA v podstate nesouvisi.

	Sendmail v systemu samozrejme zustal - pokud jsi ho nesmazal.