postfix /sendmail

servisnonstop QUICK servisnonstop at quick.cz
Thu Mar 11 09:54:20 CET 2004

Diky za odpoved,

Dan Lukes wrote:

>     Prilis skoupy na informace - "vse funguje, krom ..." to je skoro
> jako "ono mi to nefunguje". Ale co se stane nebo nestane - to aby
> Sybyla uhadla.

Omlouvam se, ono opravdu vse funguje,(lokalni posta i posta ven po internetu) jedine v daily run output je:
sendmail_flags="-bd" unsupported,
ale otazka zni: co se melo poustet puvodnim -bd, a cim to nahradim?(?mam
to opravit z sendmail_flags="-bd" na sendmail_msp_queue_flags="-bd" ?
)

A jeste ohledne fungovani: po instalaci postfixu v systemu puvodni
sendmail zustane? Ma na starosti local delivery?
Nebo uz tam puvodni sendmail neni?

Dekuji

Petr