freebsd a traffic shaper (neco jineho nez ipfw+dummynet??)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 9 01:42:49 CET 2004

Stefan Kremen wrote:
> Snazil som sa pozorne si precitat cely thread, ale nezbadal som, ze by
> niekto poradil nasledovne:
>
> Co takto nezahadzovat prichadzajuce packety na rozhrani od providera,
> ale vytvorit queue na odchadzajucom rozhrani do mojej lokalnej siete?
> IMHO tu potom asi straca vyznam tych pretriasanych 10%?

	No, v tomto pripade je "odchozi paket do lokalni site" jen jinym nazvem
tehoz paketu, ktery se jmenuje "prichozi paket z vnejsi linky".
Prejmenovavanim zmenu chovani nedosahneme ...

	Stale se pokousite ovlivnovat tok az POTE, co paket prosel uzkym
mistem, kterym je, i pri zmene uhlu pohledu, stale ona vnejsi linka.