kernel - periodicke volani fce?

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Mon Mar 8 13:25:37 CET 2004

On Sun, 7 Mar 2004, Dan Lukes wrote:

> 	No, ja nevim co znamena "IDS" a mam vazne pochybnosti o tom, ze
> oznaceni neceho nejakym nazvem ma vliv na to, jestli je to vhodne
> implementovat tak ci onak ("jelikoz je to IDS, rad bych to jako modul"),
> ale presvedcovat vas nebudu.

IDS = intrusion detection system. Jelikoz tento IDS ma fungovat
tak, ze ma vyhodnocovat chovani procesu a na jeho zaklade s nimi
provadet nejake akce, pripada mi proste vhodne aby se to cele
odehravalo v kernelu - jak jsem psal, zadne extra objektivni
argumenty pro to nemam, slo by to jiste tak i tak.

> 	Nebylo mym cilem vas od zvoleneho reseni odradit - jen jsem
> konstatoval, ze ho v rade moznych reseni nepovazuji za to nejvhodnejsi
> ba dokonce za vhodne.

Jasne, cilem moji prace ostatne je hlavne to, abych se o danem tematu neco
dovedel, takze takove debaty jsou pro me rozhodne prinosne.

T.P.