natd + ssh

Zbynìk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Mar 8 08:11:32 CET 2004

Zdravim vespolek!

Vcera jsem narazil na jede problemek, neco, co jsem zatim nepotreboval.
Mam nastaveny router ipfw + natd, spravovany na dalku (ssh) - doted jsem ho
spravoval z vnitrni site, ted bych to potreboval zvenku. Kdyz budu mit v
ipfw pouze dve pravidla:

divert natd all from any to any via ${outinterface}
allow all from any to any

natd -n ${outinterface}

tak se celkem logicky na ten stroj zvenku nepøihlásím. Pøedpokládal jsem
ov¹em, ¾e kdy¾ natd spustim s

-redirect_port tcp localhost:ssh ssh

tak uz to fungovat bude. Jenomze nefunguje. Na stroj se neprihlasim. Jedine,
jak jsem schopny to udelat je, ze jako prvni dve pravidle pridam:

allow all from me to any
allow all from any to me 22

...ale to se mi moc nelibi - jak takovou vec resite vy?

Zbynek