ipfw + nat + dummynet (+ bridge)

Rosicky Petr Rosicky.P at kr-vysocina.cz
Fri Mar 5 13:30:52 CET 2004

sileny prikaz jsem samozrejme myslel s nadsazkou...

Nicmene postavme to tak, jak jiz tento tyden padlo: ipf nebo ipfw ?
Ja nasadil ipfw puvodne z duvodu limitace sirek pasma, coz bylo kvalitne dokumentovano v orig. FreeBSD dokumentaci prave pro ipfw.
V obou pripadech si ale jinak odfiltruju a "zapravidluju" co je treba, nikde jsem nevidel komparaci a takovy odbornik nejsem, abych zhodnotil sam.
Je tedy rozdil ciste syntakticky nebo je tu neco zasadniho, cim je treba ipf a ipfw odlisovat?
Mozna ctu malo knizek, ale i pri akceptaci jistych odlisnosti nemam argument pro rozhodnuti.

Dik vsem, Petr.