Routrovani mistni site

Martin Solciansky solko at imladris.sk
Thu Mar 4 12:22:15 CET 2004

treba pouzit NAT (network address translation). vasa siet je postavena na
vnutornych neroutovatelnych ipckach, tj. sa nedaju na internete pouzit a
treba ich prekladat na vonkajsiu ipcku.

pre fbsd mozete pouzit bud natd alebo ipf/ipnat. odporucam to druhe. ipf
vsak v generic kerneli nie je. na nete je dostatok vhodnych dokumentov
(google). keby ste nahodou nic nenasli, staci napisat ;).

s.