SMBFS

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Mar 2 14:25:17 CET 2004

V út, 02. 03. 2004 v 14:10, Peter Rosa píše:

> prosim, ma niekto skusenost s mountovanim SMB fs ? Kedze bezim s
> securelevel=2 nemozem volat kldload, preto musim podporu zakompilovat do
> kernelu.
> V LINT so nasiel viac zmienok:
> options  SMBFS (jasne)
>
> Ale v LINT je aj nasledovne, a to neviem, ci to musim/nemusim zakompilovat
> tiez:
>
> # SMB/CIFS requester
> # NETSMB enables support for SMB protocol, it requires LIBMCHAIN and
> LIBICONV
> # options.
> [...]

Ja mam smbfs v kernelu, metodou pokus omyl jsem se dostal k
nasledujicimu:

# samba mounting
options         SMBFS
options         NETSMB
options         NETSMBCRYPTO
options         LIBICONV
options         LIBMCHAIN

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity