SMBFS

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Mar 2 14:10:14 CET 2004

Zdravim vsetkych,

prosim, ma niekto skusenost s mountovanim SMB fs ? Kedze bezim s
securelevel=2 nemozem volat kldload, preto musim podporu zakompilovat do
kernelu.
V LINT so nasiel viac zmienok:
options  SMBFS (jasne)

Ale v LINT je aj nasledovne, a to neviem, ci to musim/nemusim zakompilovat
tiez:

# SMB/CIFS requester
# NETSMB enables support for SMB protocol, it requires LIBMCHAIN and
LIBICONV
# options.
# NETSMBCRYPTO enables support for encrypted passwords.
options  NETSMB   #SMB/CIFS requester
options  NETSMBCRYPTO  #encrypted password support for SMB

Kedze je to produkcna masina, nemozem to robit metodou pokus/omyl, preto
prosim o radu tu.

A jedna teoreticka otazka: aky ma zmysel instalovat port "libparanoia" ? Je
to nieco na ochranu pred pretecenim bufferu, ale co presne to robi ? :-))

Velka vdaka.

Peter Rosa