Automaticke pripojeni nfs svazku

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Feb 19 15:10:09 CET 2004

On Thu, Feb 19, 2004 at 12:56:10PM +0100, Roman Neuhauser wrote:

>     misto vpasteni skutecnych radku z /etc/fstab, /etc/rc.conf,
>     /var/run/dmesg, prip. /var/log/messages jste do emailu napsal neco
>     jineho, takze ted mame hadat, jestli vam skutecne ve fstabu chybi
>     typ filesystemu (treti sloupec), nebo jestli je problem jinde.
>     kazdopadne bud mate primontovany filesystem, nebo chybovou hlasku.
Tak jsem to nemyslel, samozrejme nejdrive sam koumam, ctu a pak se
pripadne ptam. Takze pokud jsem tohle neposlal tak si IMHO myslim, ze tu
zakopanej pes nebude :-), ale treba se mylim.

>     email postrada zakladni informace nutne pro diagnostiku, a
>     pochybuju, ze se nekomu bude chtit tahat to z vas jako z chlupate
>     deky.
/etc/rc.conf: (server)

portmap_enable="YES"
nfs_server_enable="YES"
nfs_server_flags="-u -t -n 4"
mountd_flags="-r"

/etc/rc.conf (klient)

nfs_client_enable="YES"
nfs_client_flags="-n 4"
nfs_reserved_port_only="YES"

/etc/exports

/usr/local/www/data     -maproot=zhouska 192.168.100.1

/etc/fstab (client)

192.168.100.2:/usr/local/www/data               /home/mnt  nfs     rw      0   0

Opet rikam, vse funguje pri rucnim namountovani.

Zbynek

--
When more and more people are thrown out of work, unemployment
results.