Automaticke pripojeni nfs svazku

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Thu Feb 19 12:56:10 CET 2004

# zbynh at seznam.cz / 2004-02-18 21:22:40 +0100:
> zajimalo by mne jak dosahnu automatickeho pripojeni nfs svazku?
> Samotne mount server:/zdroj /cil funguje bez problemu.
> Pokud vsak mam to same v /etc/fstab:
> server:/zdroj /cil rw 0 0
>
> kde v mem pripade je server nahrazen IP adresou a mezery tabem(ci to ma
> byt jinak?).
> dmesg hlasi:
> Starting final network daemons:
>  nfsiod
>  NFS access cache time=2
>
> Co jsem prehledl ci udelal spatne?

    misto vpasteni skutecnych radku z /etc/fstab, /etc/rc.conf,
    /var/run/dmesg, prip. /var/log/messages jste do emailu napsal neco
    jineho, takze ted mame hadat, jestli vam skutecne ve fstabu chybi
    typ filesystemu (treti sloupec), nebo jestli je problem jinde.
    kazdopadne bud mate primontovany filesystem, nebo chybovou hlasku.

    email postrada zakladni informace nutne pro diagnostiku, a
    pochybuju, ze se nekomu bude chtit tahat to z vas jako z chlupate
    deky.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html