mailovy uzivatelia

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Wed Feb 18 18:29:48 CET 2004

Ahoj davat userov do databasy si myslim je vyhodne, ani nie kvoli hacku ale
hlavne koli pohodlnosti spravy userov a cim viac domen prevadzkujes
tym sa ti to viac a viac vyplaca.

a uza zalezi na tvojom rieseni MySQL/Postgres/LDAP

Co sa tyka userov mozes mat aj systemovych a staci ked im das shell

/sbin/nologin alebo si spravis vlastny shell

Michal Kapalka

--
Best regards,
 Michal                            mailto:kapalka at mfn.sk