servery od SUNu

Adam Gargulak adam.gargulak at i.cz
Wed Feb 18 09:45:58 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 02:14:22AM +0100, Tyman Vladimir wrote:
> [...]
>
> A kdepak najdeme support pro tento Adaptec, cituji?
>
> "The Sun Fire V60x or V65x server has an Ultra 320 SCSI controller that
> is supported by only the most recent distributions. At present, the
> latest drivers can be downloaded from:
>
> http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/"
>
> Obavate si stale, ze vam FreeBSD nepujde nainstalovat na tento HW z
> duvodu nepodporovani SCSI radice pritomneho na MB?
> Respektive, ze by Justin T. Gibbs psal jenom linuxovy driver pro AIC7902?
>
> Takze bych to videl takto:
> Pravdepodobnost, ze na Sun V60x vam nepujde nainstalovat FreeBSD je

Priznavam ze jsem predchozi prispevky necetl moc pozorne (nejak jsem myslel
ze je to uplne mimo mne) ale ted jsem si vzpomel ze jsem pred 2 tydny
testoval Sun server V60x s raidem (adaptec). Meli jsme zde nainstalovan jak
Linux tak jsem take testoval FreeBSD 4.9-CURR  a take 5.x a vse bezelo bez
problemu. Firmware jsme rozhodne nemuseli upgradovat.

Co se tyce ale vnitrniho usporadani HW tohoto serveru tak ve srovani s HP
ML380 je na tom dle mne hur (nejsou napr hotswap PCI).

					Adam

PS: Snad neodpovidam uplne mimo misu.

> Jeste jsem k puvodnimu dotazu objevil tento odkaz:
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hardware/2003-November/000715.html
>
> Po jeho precteni uz je jasnejsi ta zminka o nastaveni RAIDu v BIOSu ve
> vasem mailu a dale v zasade odpovida na vas dotaz.
>
> P.S.
> Kdyz uz jsme se dostali az sem tak bych se rad zeptal taky ja :-)
> Muzete sem poslat HW konfiguraci te Vx60 a cenu za kterou je ke koupi
> (nebo pokud to nejde verejne tak primo me)?
> Treba se ukaze, ze je cas na zmenu dodavatele Intel rack serveru ...

> [...]

Adam Gargulak
ICZ,a.s.