servery od SUNu

Tyman Vladimir vladimir.tyman at i.cz
Wed Feb 18 02:14:22 CET 2004

Tyman Vladimir wrote:

> Opravuji se, uz na to v tuhle dobu nejak nevidim. Spravne ma byt Adaptec
> 2010S.
>
> Zkontrolovat si to konecne muzete na tomto URL pro Adaptecem ZCR
> podporovane MB (silene dlouhe budete si to asi musit zalomene postupne
> zrekonstruovat do brousku)
>
> http://www.adaptec.com/worldwide/product/markeditorial.html?sess=no&language=English+US&cat=%2fTechnology%2fRAID&prodkey=zcr_compatibility_list1

Ted jsem k tomu jeste nasel neco co sem jeste proste musim poslat :-).

Podivejte se na URL:
http://www.sun.com/products-n-solutions/hardware/docs/html/817-1956-13/appb.html
Coz je primo manual od SUNu k te V60x pro podporovana distra Linuxu a
copak se zde nedozvime, cituji?

"Frequently, drivers for both the Adaptec U320 AIC7902A SCSI Controller
(aic79xx) and the Intel Etherpro 1000 Network Device (e1000) must be
updated to support the Linux distribution."

A kdepak najdeme support pro tento Adaptec, cituji?

"The Sun Fire V60x or V65x server has an Ultra 320 SCSI controller that
is supported by only the most recent distributions. At present, the
latest drivers can be downloaded from:

http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/"

Obavate si stale, ze vam FreeBSD nepujde nainstalovat na tento HW z
duvodu nepodporovani SCSI radice pritomneho na MB?
Respektive, ze by Justin T. Gibbs psal jenom linuxovy driver pro AIC7902?

Takze bych to videl takto:
Pravdepodobnost, ze na Sun V60x vam nepujde nainstalovat FreeBSD je
mensi nez u Linuxu.

Jeste jsem k puvodnimu dotazu objevil tento odkaz:
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hardware/2003-November/000715.html

Po jeho precteni uz je jasnejsi ta zminka o nastaveni RAIDu v BIOSu ve
vasem mailu a dale v zasade odpovida na vas dotaz.

P.S.
Kdyz uz jsme se dostali az sem tak bych se rad zeptal taky ja :-)
Muzete sem poslat HW konfiguraci te Vx60 a cenu za kterou je ke koupi
(nebo pokud to nejde verejne tak primo me)?
Treba se ukaze, ze je cas na zmenu dodavatele Intel rack serveru ...

VT