zalohovani, jak nejlepe?

Pavlicek Jaroslav Ing. Jaroslav_Pavlicek at kb.cz
Thu Feb 12 09:12:21 CET 2004

Zalohy provadim dvoji: na jinou partition a na jiny pocitac. Na
nekterych pocitacich pak pravidelne jeste vypaleni na CD, ktere se musi
ale rucne menit. Jelikoz jsem nevyresil, jak provadet dump automaticky
na namountovanem filesystemu, pouzivam tar a gz. Rad bych s tim neco
udelal a tak jsem zvedav, jak to delate ostatni.

--- Jarda Pavlicek