Programovani pod FreeBSD

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Feb 6 12:08:10 CET 2004

On Fri, Feb 06, 2004 at 10:39:06AM +0100, Pavel Bansky wrote:

> Tady je problem ten, ze lazarus potrebuje trosku "patch" verzi FPC,
> ktera samozrejme neni pro FreeBSD. Takze bych potom vysledny program
> prelozil jako linux-binarku. To by z hlediska kompatibility bylo asi
> zajimave ale ..... :)

no a co takhle si skompilovat ten fpc rucne? myslim s tim patchem...

> Pascal je me hodne blizky, a pro rychle nepsani neceho jednoduceho
> je to skvely. FPC ma knihovny pro GTK ale nechce se me psat ty okenka
> rucne :)

jo, pascal je fajn... ale nemyslim si ze pro vsechno

> Ale rad si poslechnu proc neni vhodny pro graficke veci.

pascal neni objektovy...

> Tak do nejakych systemovych veci bych asi nezabihal.
> Podle malloc vidim, ze preferujete spis Cecko :)

no, i new v pascalu je implementovano pomoci malloc - jde mi o to ze v
fbsd si nastavim ze se mi ma zalakovovana pamet treba nulovat, nebo
plnit urcitym vzorkem - no a pak se to lip debuguje protoze mam
definovane co kde je - misto garbage