Jeste jednou postfix

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Tue Feb 3 22:20:08 CET 2004

proč zbláznil? ;) použiji osvědčen spamfiltr SPamAssassin + další online datbáze k tomu antivir a nemá šanci mi djít jediný spam.. a když už tak velice vyjímečně.. :o) a do nenastavuje pravidla nikterak přísně.. např v životě se mi nestalo, aby mi nedošel "pravej" mejl :o) ale každopádně děkuji za radu :o)