OT: novi useri, archiv.. (Was: Re: Zvukovka ALC650)

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Tue Feb 3 20:30:29 CET 2004

Ahoj,

no ja som dostal najprv FreeBSD na 7 serveroch, snazil som sa riesit veci
pomocou googla, resp. freebsd-questions, popri tom som sledoval -current a
-stable, obcas sa tam objavili vychytavky, na ktore som si spomenul az ovela
ovela neskor...
Dosiel som do stadia, ze som nechcel iba "tupo" administrovat, ale aj som
chcel objavovat, co vsetko si mozem dovolit, a tak FreeBSD poputovalo aj na
desktop. A dovolim si tvrdit, ze prave TAM som sa naucil gro veci, co viem..

Toto je len mojich 50h do diskusie...

--
:
:. kind regards
:.: =@= corwin at aeternal.net
:.:
:.: "When you want something, all the universe
:.:   conspires in helping you to achieve it."
:.:                   - The Alchemist (Paulo Coelho)