Vice postovnich uctu.

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Feb 3 20:20:19 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 05:23:23PM +0200, Jech wrote:
> Zdravim.

Ahoj

> chtel bych se zeptat na jednu vec svazanou s odesilanim mailu. Pokud mam
> vice schranek, tak si umim nastavit, aby se mi zkontrolovaly vsechny
> scharanky a stahla se posta, ale co kdyz chci napsat postu z konkretniho
> uctu?
> Je nejak mozne nastavit filtr, ale pro odesilani? Existuje neco
> takoveho?
Ani nevim jestli bych mel na neco takoveho reagovat..., ale
podle hlavicek v tvem mailu soud mas Outlook, takze i tam by to melo jit
udelat. Jinak treba v muttu to jde udelat pomoci send-hook promenne.
Ale stejne mi stale unika jak to souvisi s FreeBSD, to je spis
zalezitost MUA.

> Dekuji za odpovedi.
>
> Jech.
Zbynek
--
Notes for a ballet, "The Spell": ... Suddenly Sigmund hears the flutter
of wings, and a group of wild swans flies across the moon ... Sigmund