Vice postovnich uctu.

MeX mex at localnet.sk
Tue Feb 3 19:00:51 CET 2004

postovy klient?

napr. vseobecne v Mozille si proste nastavis viac uctov ale nadefinujes
si, ze stahovat postu ma len z toho a toho a z toho a z toho nie. Pri
pisani novej spravy si len proste vyberies odosielatela. Mozno to ide aj
nejak inteligentnejsie, zatial som na nic lepsie neprisiel - pripadne sa
ozve niekto mudrejsi...

resp. napr. v Mutt-e mozes priamo modifikovat hlavicku e-mailu takze tam
s tym nemas problem (ale nie som si isty, ci je to tak defaultne).

MeX
mex at localnet.sk