Mapovani disku klienta

Tyman Vladimir vladimir.tyman at i.cz
Mon Feb 2 11:11:00 CET 2004

Radek Pokorný - CDSoft wrote:

> Omlouvam se, ale proste to nefunguje. Prohledal jsem co jsem mohl, ale
> k freebsd uz jsem nic nenasel. Nejde mne o pripojeni w2k k sambe, to
> chodi i bez spec. uctu, ale o pripojeni w2k do domeny, kdy primar v
> siti je samba. Jde o to, jak vytvorit ucet stroje s win2k na sambe.
> Pokud pouziju "smbpasswd -m pc1" tak se pozadani hesel vrati, ze
> nemuze najit zaznam pro uzivatele pc1$ . Ale ucet stroje pc1$ uz nejde
> vytvorit.
> Radek

Podle popisu se mi zda, ze nevite jak vytvorit ucet koncici znakem "$".
Pokud jste pouzival adduser tak ten vam to myslim nepovoli.
Reseni: bud vytvorite ucet bez $ na konci (napr. adduser pc1) a ten $
tam pak doplnite editaci passwd pomoci vipw
nebo ucet zridite najednou pomoci prikazu pw napr. takto
pw useradd pc1\$
Vice moznosti viz. man pw.

--
Vladimir Tyman