SPAMASSASSIN - par dotazu

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Sun Feb 1 13:40:54 CET 2004

Opet zdravim,

podarilo se mi rozchodit SPAMASS-MILTER pro MTA, mail v poradku identifikuje
jako SPAM / NOSPAM, modifikuje hlavicku,ale mam par dotazu.

V prve rade nevim, proc po pokusu o spusteni SPAMASSASSINu s jakymkoliv
parametrem mi to ohlasi chybu :

Args must match #! line at /usr/local/bin/spamassassin line 1.

Nevite, co s tim ? Narazil jsem na tento problem pri overovani, zda-li je
spravne nainstalovano DB_File (chci rozjet BAYES filtr.) pres
"spamassassin -D --lint". Jinak SPAMD, SPAMASS/MILTER bezi v poradku.
Mimochodem, DB_File mam nainstalovan, Berk. DB take, ale i kdyz je v
/usr/local/etc/mail/spamassassin/local.cf nastaveno pouziti BAYESe
(use_bayes 1, auto_learn 1), stejne jej nepouzije, takze zrejme nefunguje.

Dalsi dotaz se tyka lokalizace SPAMASSASSINu, udelal jiz nekdo CZ lokalizaci
? V zakladnim baliku je SK lokalizace, ktera by pro zacatek stacila, nicmene
netusite, jak donutit SPAMASSASSIN, aby ji pouzival ? Mluvi se v dokumentaci
o promenne LC_ALL=sk, ale netusim, kam ji napsat. Local.cf asi nebude to
spravne misto.

A posledni dotaz se tyka tipu na dobry how-to ke spamassassinu (jestli je
neco jineho nez spamassassin.org), nic moc jineho jsem nenasel.

Predem dekuji za rady a pokud bych se nekterych zkusenejsich dotkl obsahem
svych dotazu, tak verte, ze zadny uceny z nebe nespadl. ;-)

BK