Prosim pomozte

Peter Rosa prosa at pro.sk
Sun Feb 1 10:36:59 CET 2004

Zdravim vsetkych,

tak som si preinstaloval gateway+mailserver+nameserver a zistil som, ze nic
nejde.
Taka drobnost: nslookup - Couldn't find hostname for 127.0.0.1.
Kvoli tomuto nejde poriadne sendmail.
Nie som schopny pingnut gateway, traceroute nefunguje (aj pri vypnutych ipfw
pravidlach).

Skuste mi poradit ako rozbehnut localhosta. Samozrejme, v hosts mam zaznam
127.0.0.1 localhost, v rc.conf je network_interfaces="rl0...lo0"
interface_lo0="inet 127.0.0.1", hosts.allow je nastaveny, ze vsetci mozu
vsetko.

Prosim o pomoc, musim to rozbehnut, lebo sme cela firma bez mailov a pod.

Peter Rosa